Cum vi se pare acest blog?

marți, 6 noiembrie 2007

I gotta check into rehab

Heh, de câte ori nu ai avut senzaţia că... vrei să o iei de la început cu viaţa, cu tot? Niciodată? Mai gândeşte-te! Ah, aşa mai merge! Da, e o senzaţie nasoală în care te cuprinde o oboseală psihică şi o lehamite de tot ceea ce înseamnă viaţă... şi ai vrea altă viaţă, să o iei de la început cu tot ... să nu mai faci aceleaşi greşeli... să.... să fie perfect! Sau măcar să ai senzaţia că vrei să te muţi în alt oraş, unde să nu te cunoască nimeni şi să nu ai nicio legătură cu trecutul. Dar totuşi, rămân amintirile... nu?

În timp ce citeşti textul, articolul sau porcăria asta poţi asculta melodia care e ataşată articolului... :)

Şi nu, nu Timea, nu copiez articolele din nici un blog. Le scriu cu degetele mele! M-ai flatat, înseamnă că-s aşa bune încât nu credeai că sunt scrise de mine?

Heh, ce e prea mult strică! I'm gotta check into REHAB.


Cu alte cuvinte, reabilitare. Altă viaţă. Un nou început! Enjoy the song!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si daca iti e teama sa o iei de la inceput? daca te gandesti ca nu va fii niciodata la fel fara bucata aia din tine pe care a rupt`o el (ea) atunci cand a plecat ...Nu te ajuta cu nimic fuga...Amintirile te vor urmarii oriunde ai ajunge...trebuie sa incetam sa comparam...Sa incetam sa fim pesimisti...nu suntem nici primii si cu siguranta nici ultimii care suferim...Ce ar mai fii viata asta daca totul ar fii roz ... Si pana la urma cred ca viata e asha cum ne-o facem...Si e usoara ...doar ca ne place sa ne-o complicam... Si eu am avut momente cand am simtit ca`mi fuge pamantul de sub picioare... Ca pica cerul pe mine...Ca asta e sfarsitul...Ca mai mult nu pot...Insa mereu am stiut sa o iau de la inceput si sa pastrez doar amintirile frumoase... Am incetat sa traiesc in trecut si sa ma hranesc cu ele ...Desi uneori...Doar uneori...imi mai aduc aminte... :)...Raman pozele ,locurile care le colindam impreuna...Momentele noastre...Nu trebuie sa cautam sa inlocuim si doar sa acceptam un nou inceput...Care cu siguranta va fii diferit si unic in felul sau :)