Cum vi se pare acest blog?

luni, 9 ianuarie 2012

Ce-am făcut eu în 2011?


Hmm... vine momentul în care fiecare îşi analizează activitatea şi realizările avute in anul trecut. Sau cel puţin, mie-mi place să fac asta. Ce am făcut bine, şi ce nu am făcut bine anul trecut. Unde pot să mă îmbunătăţesc?

Pai... având in vedere ca 2010 a fost un an bun, constant... pot spune că 2011 a început rău de tot, partea financiară degradându-se destul de mult. Cam la jumătatea anului am început să cresc în realizări. M-am cam însurat, am cumpărat un apartament, m-am mutat în el, mi-am schimbat jobul (unul în care am mare încredere) şi mă aştept ca în noul an sa fie mai bine decat anul ce-a trecut. Şi, totuşi, pot spune că 2011 s-a terminat bine, a fost un an cu realizări!

Ah, şi..... Te iubesc!

Niciun comentariu: