Cum vi se pare acest blog?

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Ce inseamna sa fii un star adevarat?

Hmm.. sunt cred că vreo doi ani buni de când nu am mai scris pe blogul ăsta, de fapt.. pe nici un blog. Nu prea îmi plac şi... rareori găsesc unul cu postări interesante. Dar la fel de adevărat e că rareori intru pe blogurile altora... deci să zicem că poate toate pe care intru sunt interesante.

În fine, dupa o luuuungă pauză de bloggerit m-am hotărât să postez ceva care chiar merită atenţia lumii...

Azi, la lucru, fiind în maşină, ascultam PRO FM dar nu eram atent la ce ziceau Sara si Nicolai.. când deodată am auzit melodia asta. Bineînţeles o ştiu de foarte mult timp (cred ca mai bine de 10 ani), de cand a fost emisiunea Ploaia de stele, a cântat-o o tipă ... şi mi-a plăcut foarte mult.

Melodia se numeşte Je T'aime şi este cântata de Lara Fabian.. şi deşi nu îi ştiu foarte multe melodii (vreo 4-5) pot să spun că e o cântăreaţă excepţională. Melodiile pe care le ştiu de la ea îmi plac la nebunie. În fine (scriu mult acum... recuperez timpul pierdut), videoclipul este dintr-un concert LIVE al tipei.. (oricum ea cântă doar live)




Este excepţional!!! În istoria muzicii, câţi cântăreţi au mai avut parte de aceeaşi atmosferă? Chiar aş fi curios. Pe mine, sincer, m-a emoţionat la culme. Poate şi pentru că-mi place de atâta timp melodia şi interpreta...

Sunt curios cand va păţi aşa ceva Justin Bieber (barf)


Aştept păreri şi eventual alte videoclipuri super interesante, în cazul in care mai sunt şi alţi cititori ai bloggului meu :))


A, şi La mulţi ani tuturor! Un an nou mai bun şi plin de bani...

Niciun comentariu: