Cum vi se pare acest blog?

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Green streets huligans!


http://www.imdb.com/title/tt0385002/ (2005). Ideea e că filmul ăsta îl văd după 7 ani după ce a fost regizat. Şi reacţia mea se aseamănă foarte bine cu senzaţia trăită în cazul filmului 4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile, doar că violenţa în acest film e 90% fizică. Nu are rost să fac vreun sinapsis pentru acest film, probabil că veţi râde când vă veţi gândi că eu de-abia acum am văzut filmul. Păi 1, nu sunt prea mare cinefil şi 2... nu prea mi-a inspirat incredere titlul. Ideea e că l-am luat de pe filelist din dorinţa de a vedea un film HD-RO (720p) şi am zis ... hai să încerc.

Violent, însă te cam marchează filmul! Mâine sau poimâine voi vedea partea a 2-a.
Am o senzaţie in stomac destul de ciudată, parcă aş fi trăit in film! Şi finalul, super neaşteptat. Cinste britanicilor!

Niciun comentariu: